2010. június 24., csütörtök

1.Fejezet/a


Sziasztok!Itt is az 1. feji,Kris szemszögéből!Bocsi a késésért...lehet hogy Rob szsz. is kicsit késni fog..nézzétek el nekünk...XD
Reméljük tetszeni fog!
Pusz:LiEd

(Kristen szemszöge)

CSING CSING

Csöngettek! Ez biztosan Rob lesz. Ő lesz a partnerem a legújabb filmemben, aminek a címe Twilight. Mikor elolvastam a forgatókönyvet, rögtön tudtam, egyezünk. Béna, gagyi, egyszerű Stew. Bár félek a vámpíroktól…. ez mellékes. Ebben a történetben biztosan nem fognak bántani, vagyis bízom benne…

- Helló Rob!
- Szia Kris! Mi a pálya?
- Egész nap rohangáltam ide-oda csak mert Valaki, nem is tudom ki jön vacsorázni…
- Hát ha ezt tudtam volna… de eléggé, hogy is mondjam… sosem voltam jó ezekben a bemutatkozós dolgokban…
- Tele a gatya mi? –amúgy én sem vagyok nagyon jó de szerintem az még messzi van mikor Rob bemutat engem a szüleinek.
- Nem, csak na…
- Na gyere… Anya, apa, Cam, Tay ő itt Robert Pattinson.-a földkerekség legcukibb pasija…Ohh ha én ezt kimondanám…
- Hát Robert örülünk, hogy megismerhetünk- de rendes anyám van nekem. Egész emberien viselkedik.
- Te vagy a lányom új udvarlója?- basszus… apa…neee…
- Még nem… vagyis… akarom mondani a filmben… még majd lesz ezután…- a büdös picsába csak is én vagyok ilyen szerencsétlen. MÉÉÉG NEM, hogy mondhattam ilyet?
- De gyerekek. Tudom én, hogy hogy van ez. Hisz az anyád vagyok. Csak egyet ne felejtsetek el… védekezzetek…- bakker ezt az égést… rákvörös fej…
- Na Rob mit szólsz ehhez?- jaj anyukám- Mit gondol a lányomról? Mik a tervei vele?
- Rob nyugodtan mond ki!- na már csak drága egyetlen testvérem hiányzott a képből…
- Hát… nagyon…kedves lány….ömm
- Szóval más szándék nincsen Robert?
- Még nincs…vagyis hát…
- Na én ezt már nem bírom. Örülök, hogy elszórakoztok az életemmel de én inkább felmegyek a szobámba…

KOPP KOPP

- Kris bemehetek?
- Nem…
- Kris, sírsz?
- Igen és?
- Miért?
- Azért, mert ilyen hülye szüleim vannak… remélem hallottátok…
- Nyugi az enyémek rosszabbak… az anyám minden áron sztárt akart csinálni belőlem.- hálát adok anyudnak Rob... ha nem csinált volna sztárt egyetlen fiából…most nem lenne itt.
- Gyere be…
- Na így már mindjárt másabb.
- Bocsi, ezért az egészért!
- Semmiség.. folytathatnánk a vacsorát?Éhes vagyok… -ekkor elkezdett nevetni…elájulok…
- Okés mehetünk.. de még egy ilyen …. Anya visszamegyünk,de csak egy feltétellel, vagyis kettővel. Békén hagyjátok Robot…. És a magánéletemet…
-Rendben….
Elindultam lefelé,Rob pedig szorosan mögöttem…úgy éreztem, mint hogy ha félne valamitől… hát jól is teszi.
- Köszönöm a vacsorát… isteni volt. De én most megyek.
- Rob…remélem látunk még!
- Én is remélem Jules!
- Na menjünk….kikísérlek!
- És Rob… nyugodtan tegezhetsz minket…
- Ohh..köszönöm….akkor sziasztok.

Kikísértem Robot,de még mielőtt elment beszélgetni támadt kedve...

- Kris,lenne kedved átjönni hozzám holnap egy vacsorára,csak viszonzás képen...
- Ömm..persze...és mikor??
- 8-kor,az jó neked?
- Persze,8..megjegyzem valahogy...addigra legyen kaja...
- Hát majd lopok valahonnan!
- Felőlem azt csinálsz amit csak akarsz,magától Barack Obamától is lophatsz..csak legyen!!

Na ez az este..elment valahogy.Ciki szülőkkel..végülis...

4 megjegyzés:

  1. jól kezdődik, csak folytasd! :D
    mikor várható kövi? :D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Na ez nagyon jó volt!
    Komoly szülök és jó fej Bátyus!
    Rob helyében én is megilyednék!
    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez jóó volt csajok!! :D :D
    Jót nevettem Kris szülein xD :D xDDD
    Amit K apja művelt xD na meg Jules..asszonnya védekezzetek xD :D :D annyááád! xDDD ez azért ciki volt egy csöppet xD :D xDDD....

    Csajok Gratula! :) Nekem nagyon bejött, de azért egy kicsit lehetett volna hosszabb is a feji!! :) :D de am tényleg jóó volt!! :) :)

    Jót nevettem ezeken a hülyéken xD :D (L) :D...
    Köszii az első fejit, és bocsi hogy csak most olvastam,de hát senki nem szólt hogy van feji :/ :/ xD ...na mind1 xD
    Pussz (L)
    (hülye)Nikky xD
    UI: elsö ratyi/gagyara/fos komi xD

    VálaszTörlés
  4. sziasztok :D


    nagyon jó volt, ahol ott Krsi égett, szóval ahogy a családja cseszegette meg minden, nagyon álltai volt, tetstett, meg jó volt mikor Rob felment itána ...(L)

    nagyon jó, minnél elöbb várom a kövit :)

    Pus ORsi

    VálaszTörlés